Favoriterna ifrån MyByMolly


Molly Sandén öppnade igår sin nya webbutik MyByMolly som du hittar här
Molly är grymt fin och duktig på de hon gör vilket är inspirerande, sjukt kul att hon nu har en egen webbutik.
Butiken säljer för nuläget jackor, väskor och skor och här ovanför är mina favoriter!

För övrigt så kommer mitt lilla haul inlägg, från shoppingen med mamma igår, upp imorgon.
Och skoldagen idag var nice, fick bara böcker och gick igenom planeringar och schema och sånt.
Är taggad för att göra bra ifrån mig nu sista året i grundskolan, vill ha bra betyg och så!
Känns så konstigt att säga att jag går i 9:an... Känns som de var igår jag först satte foten i förskoleklass...
Hörs sen, kram!

.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

snyggt!

2013-08-22 @ 22:09:07
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: hanna

snygga saker !:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback