Donkens bästa

Jordgubb & Banan smoothie från McDonalds McCafé.

Tänkte tipsa om en smoothie...
Åh 
den här är så god, älskar att Donken har börjat med smoothies, så fresh!
Tar alltid smoothie till min mat istället för dricka, älskar smoothies.
För att vara ärlig så trodde jag inte denna skulle va så god men sen när jag provade den första gången blev jag väldigt glatt överraskad.
Den är kall, tror att de är lite krossad is i vilket jag gillar, och smaken är god och lagom.
Inte speciellt dyr heller, 22 för en liten och 25 för en stor.
Bra gjort Donken!

Haha förresten... Kallar man McDonalds för Donken i övriga Sverige också?
Typ alla gör de här i Norrland... har inte riktigt tänk på de tidigare hehe...
Men ni fattar vad jag menar, Donken och McDonalds samma sak.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback