Höstjackor

 
Fall jackets
 
Jag fick en fråga på min ask.fm om jag kunde göra ett collage med höstjackor så jag tänkte varför inte?
Och jag vet att det fortfarande är sommar, även om det är stormväder utomhus, men man kan ju inte låta bli att checka in höstens mode ändå.
Man vill ju vara förberedd liksom, + att höstmode är min personliga favorit!

Jacka 1 är från H&M och är en parkasmodell, supersnyggt till jeans och converse eller boots och en klänning.
Jacka 2 är också från H&M och de är en jeansjacka, funkar till de mesta, personligen älskar jag att ha dessa jackor över en stickad tröja eller hoodie tillsammans med en kjol och tygskor.
Jacka 3 är en typ av Army jacka och kommer ifrån H&M, supersnyggt med alla slags jeans och basictröjor!
Jacka 4 är en kort coat från H&M, supersnyggt till jeans eller kjol med höga boots eller ballerinor.
Jacka 5 är en kappa från H&M vilket är superfint med en kabelstickad tröja eller blus med jeans och loafers.
Jacka 6 är en läderjacka från H&M den med, supersnyggt till ljusa jeans eller en klänning och converse eller boots.
Jacka 7 är mer av en väst och den är från H&M(surprise...) och jag skulle haft den till en jeanskjol, boots och en kabelstickad tröja.

Här är mina tips på jackor och vad som passar till dem, de är alla i olika stilar så alla hittar väl någon.
Själv ska jag nog köra på jacka 4 och en kappa jag redan har,
Du får självklart ha den jacka du vill till vad du vill, jag säger inte åt dig, jag ger bara mina tips!

Hoppas den som frågade blev nöjd, säg bara till om ni vill att jag gör fler sånna här inlägg.
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken härlig blogg du har! Hoppas din dag har varit toppen! Kram! ♥

Svar: Tack så mycket! Jag har haft en väldigt bra dag faktiskt, hoppas desamma för dig! Kram på dig själv <3
norrlandsstil.blogg.se

2013-07-30 @ 18:08:18
URL: http://juliakarlsson.webblogg.se
Postat av: carola

jätte fin blogg!

Svar: Tack så mycket :)
norrlandsstil.blogg.se

2013-07-30 @ 18:37:50
URL: http://wecountingstars.blogg.se
Postat av: dite

åh älskar skinnjackan & jeansjackan!
hoppas du har en toppendag!:D

2013-07-31 @ 14:37:49
URL: http://affys.se
Postat av: felicia

Snygga :)

2013-08-03 @ 12:59:53
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback