Mitt första inlägg

Mitt första inlägg!
Tänkte dra några snabba saker om mig och bloggen bara som en start.

Mitt namn är Maja, jag är 15 år, halvsvensk och halvcanadensare.
Jag pratar både engelska och svenska flytande och i skolan pluggar jag franska.
Jag föddes i Toronto, Canada men flyttade till Sverige som ung och bor numera i skogen de kallar Norrland.
Mysigt men det har väl sina nackdelar, precis som alla andra platser.
Dock har det sina fördelar med!
Jag tränar konståkning några gånger i veckan och är med i en paradorkester.
Spelar inget, utan jag flaggar/dansar.
Andra saker jag finner kul är foto, drama, stil, kompisar, resor och böcker.
Det kanske låter töntigt men jag är en sån boknörd, älskar filmer också.
Framtidsdrömmarna är att resa och jobba med någon som gör mig glad, helst av allt vill jag bli författare eller modejournalist.
Skådespeleri eller fotografering skulle inte sitta dumt de heller.

I bloggen delar jag med mig av mesta dels mode, stil och foto men även en del konståkning, vardag, music, resor och annat jag känner för att blogga om.

Och nu när det här inlägget är skrivet så kan bi köra igång bloggandet på riktigt.
Vi hörs!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback