Gårdagen + idag

Uppdaterade inte igår för jag hade inte tid.

Var i skolan som vanligt igår, sjukt lång dag... sen var det teaterklass som gällde, fixade lite för ett event på kulturskolan imorgon, och efter det var jag och käkade innan jag mötte upp syrran för att se One Directions film This Is Us.
Och seriöst åh, grymmaste filmen! Jag var ju på konserten i O2 Arenan som var med i filmen, och jag såg mig själv... Snacka om död, asså my feeeeeeeeels....

Idag har jag varit i skolan duuuuuuh och det var en kul dag, även fast den var lång.
Skrattat så sjukt mycket.

Nu blir det mys hemma tror jag, är så trött....

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg, kolla gärna in min :D ♥

2013-08-31 @ 13:55:33
URL: http://jullanlinn.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback