Några wanties till mitt rum

 

Pläd - Ikea // Kakfat - Åhléns // Fårskinns pläd - Ikea // Kudde - Rusta // Ljus - Rusta


Här är några wanties till mitt rum, snart är rummet förmodligen klart, precis som jag vill ha det, och jag läääängtar!

För övrigt så har jag haft en del för mig dessa dagar, i onsdags kom min bästisfestis Vendela hem från London så jag slaggade hos henne och på torsdagen var de surpriseparty för min andra bästisfestis Linn som kom hem från Jersey. 
De va så grymt, hon vart så överraskad när vi hoppa fram i hennes rum och skrek när hon kom hem från flygplatsen.

Sen sov jag över hos Vendela igen, de blev mys ut till balkongen till 2 ungefär och sen var vi ute med Oliwer, Viktor och Mark till typ 4.
Idag var jag ner på stan en sväng med Vendela, Tilde och Smilla och sen satt jag och Vendela på balkongen igen och mös till filmen The Purge, vilken var väldigt bra faktiskt!
Och nu har det nyss vart kräfskiva med släkt och familj, myys!
Men vi hörs!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback