Sista Juli

Bild från min, Vendelas och Smillas picnik för ett tag sedan.

Hallå där, hur mår ni?
Jag mår grymt, jobbade idag till typ 13 sen drog jag med la familla och mon amigo Vendela ner till stan en stund och åt på donken, gott ibland sådär och deras smoothies är grymma.
Och mobba inte min grymt kassa spanska förresten haha....
Blev en froyo(frozen yoghurt) i detta vackra väder också.
Sen drog jag med Vendela hem till henne, såg ett avsnitt at Teen Wolf och ett av PLL innan Julia kom och vi bytte ut avsnitten mot asroliga vines istället.
Så de blev en lugn skön sommardag helt enkelt, vi får se vad jag gör imorgon, jobbar iallafall.

Och hur drygt är det att de är Augusti imorgon? Vart tog min sommar vägen liksom...?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback