Nytt från Gina och H&M

2 bh:ar vit och svart - H&M // Lose peplum top från Gina Tricot.

Oj vad uppdateringen har sugit! 
Men jag har haft fullt upp... Var med Vendela och shoppade igår och fick med mig detta, välbehövt inför hösten med en ny topp och lite underkläder.
Och asså seriöst är så kär i toppen, prickar och lose peplum, den är så sjukt majig.
Och H&M bh:arna är riktigt sköna faktiskt, brukade alltid köpa mina på Twilfit för att jag tyckte dom var bättre och skönare men har upptäckt att de inte är någon skillnad...
Plus att axelbanden på Twilfit bh:arna går sönder och de gör inte dem från H&M, så ska börja köpa dem där igen!

Men senare fredagkväll så åkte jag och Grace ut till Amanda, Moa, Lisa och Wille och sov där.
Dunka musik, massa skratt, skräckfilm, ute mitt i natten forever alone...
Kom hem för ett tag sedan, käkade och duschade och nu ska jag snart åka och köpa lördagsgotta med mamsen.

Vi hörs sen, kram!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback