Första skoldagen

 
Ni har väl sätt min "Vad jag har i skolväskan" youtube video? Om inte, så hittar ni den här!

Idag var första skoldagen för mig, jag började 9:an.
Jag började både taggad men sorgsen.
Taggad för att träffa alla kompisar, få fixa mitt skåp, få komma igång osv... Sorgsen för att sommarlovet är slut, 9:an betyder riktigt allvar, skolarbetet kommer bli tufft osv...
Men vad ska man göra liksom?
Vi fick iallafall info och scheman och sånt och de var awesome att träffa alla igen!

Efter lunch hämtade mamma mig och vi åkte mot sjukhuset och var där ett tag och sen var det shopping och mys med mamma som gällde!
Fick med mig lite nice saker från H&M och The Body Shop som jag visar i ett inlägg imorgon, älskar allt!

Nu ska jag ta en dusch, dricka en kopp thé, borsta håret och kolla ett avsnitt av PLL, så vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Josefine

vad söt du är!

2013-08-23 @ 23:05:23
URL: http://hosjosefine.blogg.se/
Postat av: Evvve

Åh, vilken fin blogg du har!! & du är också super fin! Kika gärna in min blogg :)
Kram! ♥

2013-08-31 @ 15:59:43
URL: http://yourdream.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback