New in - Yankee Candle

Idag har jag både jobbat på Musik & Kulturskolans öppna hus och tagit en sväng på stan.
Jag och några fler från min teaterklass var där och spelade teater och lite sånt för att värva barn till skolan.
Sjukt kul, kan berätta mer om det i ett annat inlägg.

Nere på stan så kollade jag, mamma, pappa och syrran några butiker och mamma köpte ett ljus från Yankee Candle till mig.
Deras nya Limited Edition Sparkling Sugar, och åh den luktar så gott, svårt att förklara men lite som florsocker och så.
Tror den kostade 295 kr, och jag älskar doftljus så jag är så glad.
Tack mamma!

Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

Hoppas du haft en underbar helg.

BYSOFIA.SE - cancer, mode, outfits, livet i sthlm, jobb i klädbutiken zara, resor, inspiration. Allt. Hoppas vi ses där.

Instagram - @sofiahanden
Blogloving - Läng i bloggen

2013-09-01 @ 23:23:49
URL: http://bysofia.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback