Tre Höst Outfits

 
 
 
Three Fall Outfits
Outfit 1: Kabel stickat - H&M // Kjol - H&M // Tights - H&M // Väska - H&M // Skor - Converse
Outfit 2:
Linne - Zara // Stickad kofta - H&M // Jeans - Hollister //  Väska - H&M // Skor - UGG Australia
Outfit 3: Klänning - Topshop // Jeansskjorta - Monki //  Tights & Strumpor - H&M // Skor - Primeboots // Väska - Desigual


Här är ett collage jag gjort, 3 höst outfits, enkelt mysigt och snyggt.
Tänk er liksom en stor öppen jeansskjorta över en enkel grå klänning, hur snyggt? Och snacka om att Desigual väskan piffar till allt!
Och bootcut är tillbaka, enligt mig är de en stor hiss!

Men förutom att slänga ihop dett collage idag så har jag mesta dels sovit, måste ta lite vara på sömnen när jag kan liksom, jobbar imorgon igen.
Beställde nyss hem 2 Bondelid tröjor också, kan inte vänta på att de ska komma, så sjukt snygga.
Och nu snart ska jag väl dra mig mot gymmet och köra lite kondition och styrka.
Vi hörs!

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback