New in - Göteborg

Stickad tröja - BikBok / Mönstrad klänning - Desigual / Blommig klänning - Gina Tricot
Jeans kjol - Gina Tricot / Bustier - BikBok

Jag var i Götet för bara några dagar sen, de här fick jag med mig hem.
Glömde ta med 3 saker på bilden... Jag och mamma köpte en 9 to 5 rengöring och en Faire Trade Footlotion att dela på inne på Lush + att jag fick Imperialis ansiktkrämen som jag nästan hade slut på.
Och Desigual klänningen åh vilken drömklänning, så skön och sitter perfekt!
Desigual är helt klart ett av mina favorit märken, så mycket snyggt!
Och de andra kläderna sitter såklart lika snyggt och skönt.
Så nöjd med allt!


För övrigt så spenderas dagen med att fira lillasyrran som fyller 11 år idag, tårta och presenter och allt.
Så mysigt, grattis!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback