Min tävlingsdress


Inte världens bästa bild men de får duga.

Fick en fråga för ett tag sedan genom min mail och jag tänkte svara på den nu.
"Hej! Superfin blogg och så roligt att du åker konståkning! De gör jag också och det är verkligen de roligaste som finns! Tävlar du? Om du gör de, kan du visa din tävlingsdräkt/dress? Och berätta ditt bästa minne från en tävling? Kram!"

Mitt svar: Hej! Konståkning är verkligen fantastiskt! Ja jag tävlar och på bilden har du min tävlingsdress, älskar den så mycket! 
Mitt favoritminne är från en cup i våras, säsongens sista och då kammade jag hem en tredjeplats buckla, de var ett riktigt skönt slut på tävlingssäsongen. Kram!

Info om klänningen:
Den är beställd från norrköpingsskateshop & kostar runt 1500, inte exakt säker på priset.
Den är ifrån Ice Fairy och är mörkblå med ärmar och silvriga diamanter (fake såklart).
Hudfärgat tunt tyg upptill som ni ser och ganska öppen rygg.
Klänningen kommer med extra stenar och ett hårband i samma mörkblå färg.
Superskön och sjukt fin enligt mig!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback