10 par höstskor

 
Shoes
Fransboots - Minnetonka // Mocasiner - Minnetonka // Höga Boots - H&M // Tygskor - Converse // Tygskor - Vans //
Ballerinor - H&M // Paljettuggs - UGG Australia // Mörkbrunauggs - UGG Australia // Gummistövlar - Hunter // Espadrillos - Toms

Seriöst alla dessa skor skulle mer än gärna få flytta in i min garderob asap....
Här har ni förslag på 10 par riktigt fina höstskor, själv har jag inte bestämt mig än för vilka jag ska ha.
Jag får egentligen inte ha någon av dessa skor för min sjukgymnast för alla är inte speciellt bra för fötterna, men de ska nog lösa sig.
Vill verkligen ha ett par nya UGGs dock, mina chesnut är sjukt slitna... och Minnetonka mocasinerna är to-die-for enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Elin Sundgren

Alla skorna var jättefina :-)

2013-09-05 @ 20:06:47
URL: http://www.elinsuundgren.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback